fuck my life

Det va inte igår...
Mycket har hänt... blir en kortare summering igen. Lovar att bli bättre. Har faktiskt suttit framför bloggen och börjat skriva flera gånger men inte blivit så. 

Viktor kom och bodde här i ca 3 veckor. Han får gärna flytta tillbaka.  Maten va lagad, disken var diskad, hemmafixade och donade... helt underbart! VIS hade kickoff - krishantering, fika, lasergame, förfest och Stallarna. Sjukt kul kväll! Dagen efter gick vi som orkade till Sivans brunch. Kom hem på kvällen, stendäckade i sängen så viktor fick soffan. Stackare.

Vart på en sjukt rolig efterfest som innehöll sång, gitarr och trummor på soptunna. (Aka: Linda, Simon och Nathan) Nathan gick hem till mig hämtade gitarren, via guidning på ett papper och jag gav honom nycklarna så hittade han direkt. Typiskt nått som jag skulle kunna göra. Jag sjöng,  Simon spelade gitarr och Nathan spelade trummor. herre.min.gud.
Men det bästa av allt var att alla 70, ja sjuttio, personer som va där applåderade och tyckte vi va as bra... hahha. låtar på hitlistan är La Bamba, Save tonight, Basketcase osv. Om ni vill hyra oss ring 08 702 00 90. Manager heter Hasse.

Linköping en helg med hälften av styrelsen. Sjukt kul helg. Indiansittning och uppdrag att slänga gummibjörnar i folks vinglas va kvällens höjldpunkt "En och två och tre indianer...."

Efter den helgen va jag sjukt också. Suck. Men hann med allt amn skulle göra. Även Speeddating på alla hjärtans dag!


Okej, nu kommer månadens höjdpunkt. Killen jag föll för kunde inte bestämma sig för vad han ville. Visar ingen respekt på hur man känner så jag blev ganska sårad efter att ha sett honom en kväll på puben. Kände mig verkligen som skit.
Vinden har vänt. Jag har insett att han bara hör av sig när han känner för det. Inget intresse att ses annars eller någon annan tid än sent på kvällen. Jag vet att jag troligtvis förtjänar bättre och vill inte låta mig själv bli sårad. Han är ja/nej hela tiden. Jag borde veta att han är inge bra för mig. Det ser jag... ja, mamma jag vet. Jag borde veta att han inte kommer ändra sig heller. Han ville nog inte ens stanna.

Som sagt, vinden har vänt. Det kom ett tillfälle då en viss person bankade lite vett i huvudet på mig. Behövde det. Jag har träffat en som ser mig som jag är och tycker om mig för den jag är. Mer än så avslöjar jag inte. Faktiskt har jag inte bara träffat en kille som är intressant. Utan två. :)


Kaisa va här i en vecka! Hon va Alishas födelsedags överaskning! Alisha visste ingenting och Kaisa gömmer sig på min toalett när Alisha ska hämta det "stora paketet som inte går att bära själv". Herregud. Hela den veckan är som en dimma. Men sjukt kul hade vi! Och jag saknar henne så! Alishas födelsedagsfest på fredagen, Joels födelsedag på lördagen/Damians hejdåfest.




Firar Alishas riktiga födelsedag



Jag och Kiiseli!


Men vi ses snart igen! Jag har fått en gruppledarplats till Ryssland. kommer upp till Sthlm första helgen i april! Då åker vi Sthlm - helsingfors- st petersburg- moskva och samma rutt tillbaka! Najs najs! Sen e det allkår. Så nu ses vi en gång i månaden nästan!


Jobbat i Jönköping en dag. Sjukt najs hyrbil! Ingen nyckel eller handbroms. Nu skrattar säkert Viktor och Petter om de läser detta. Jag har nämligen berättat om bilen till dem säkert 5 gånger varje dag den senaste veckan. Men ni förstår inte hur najs den va!

Skånes 25 års sittning. 80 tals tema. Nationen Skåne fyllde år. Skulle firas! Viktor, Katta, Petter och Andreas tog våra kloka skallar och förfestade lite innan sittningen. Sjukt kul kväll!



Petter, Viktor och Andreas (Notera mocka kragen hos Petter.. hett!)



Jag och Viktor...



Ximo och Damian ca 10 timmar innan han flyger till Melbourne!

Sist men inte minst: Jag har fått ett sjukt bra sommarjobb! Tusen tack! Kommer jobba i Lucerne och i Boston under sommaren. Hade inte råd att tacka nej helt enkelt!

Nu kommer Anna snart - vi ska ta ett glas, snacka skit och bara fira att vinden har vänt för mig.

Ps. mamma - jag har ryggproblem.


Kommentarer
Postat av: mamma

det va verkligen roligt att läsa det här. GRATTISGRATTISGRATTIS, lilla linda. Jag har alltid trott på dig att du kommer att klara dig genom alla motvidar. Jag är så lycklig för din skull, om du bara skulle veta det och så stolt över dig. Fortsätt livet uppåt, så kommer du till drömmarnas mål, du klarar det, och det vet du, TRO PÅ DIG SJÄLV. Roligt att vi kan träffas nu lite mer när du kommer hem, scooby saknar också dig. Och pappa och jag tänker komma ner till luzarn och hälsa på dig sen på sommaren, fast helst skulle jag vilja komma till boston, men bangkok väntar också sen...jag älskar dig.pusspusspuss

2009-03-04 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0