Äntligen fredag

Äntligen fredag!

Kom nyss tillbaka från tentan som är från helvetet och från djävulens egna lärare. Hur fan kan man försvänta sig att man ska läsa typ 700 sidor och sen kommer 5 frågor. Du får antingen G eller IG per fråga. Det är inte breda koncept, nä, utan det är "beskriv den här modellen - ABC" Jaha, vad fan ska jag beskriva i den då? Den finns på sidan 436 på en paragraf. Gubbe.

Men hur som helst så satt jag i bibblan hela dagen igår och pluggade järnet. Sista inmatningen.

Amår09 va igår. (Arbetsmarknadsdag år 09)  Lite avis. Jag ville också gå på föreläsningar från SVT, Måns Möller och annat skoj som höll på hela dagen! På kvällen var den en bankett i M huset. Missade den iår igen pga tentan. Får ta igen det nästa år. Amår är ett helt perfekt tillfälle att prata med företag, lämna CV och få veta mer om vad de söker. Va ganska besviken på utställarna då det var emst revisonsföretag som ställde ut. Nån måste väl anställa dem också antar jag...
Banketten nästa år måste man kirra aftonklänning osv. Lite kort varsel även fast man skulle vilja gått.

Ikväll ska jag träffa Anna. Får se vad vi hittar på, eller jag vet vad vi kommer göra. Blir Stallet och dansa! Innan dess måste jag plugga på Design Management. Jippi. Sitter med ett grupparbete som kommer bli så jävla bra! Va missnöjd först med nu så släpper det! 10 viktigaste innovationerna inom telecom branchen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0