Vad ska jag göra?

jag har lite beslutsångest!
vet inte vad jag ska göra!

Jag vill inte skriva C-uppsats nu i vår.
Min ordinarie plan va:
VT 09 - skriva C uppsats i marknadsföring
HT 09 - läsa management/ Handelsrätt
VT 10 - Bangkok Uni
HT 10 - Läsa strö kurser
VT 11 - Magister uppsats i Managment

Som sagt, jag har ingen lust, ork eller nånting annat att skriva C uppsats just nu.
Jag låg vaken länge och tänkte. Om jag lyckas göra så här i stället:

VT 09 - Sista marknadsföringsdelen / handelsrätt
HT 09 - Läsa management
VT 10 - Skriva C-uppsats i marknadsföring
HT 10 - Bangkok Uni
VT 11 - Skriva Magister i management

(I fall jag verkligen vill ta två terminer utomlands så kan jag skriva magister i management utomlands)

Dels så kan det vara roligasre att åka iväg under hösten ist för våren. Dels så ges bara C och magister uppsatser under Vårterminen.

Sån beslutsångest. vet ej avd jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jasså? vad kul =)

2009-01-30 @ 12:05:24
URL: http://jennasaukko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0