Stockholm stockholm 090405

Update: den här publiserades visst inte


Nu e jag hemma. Får skriva ett längre inlägg ikväll när jag får mer tid över.
Kom hem i fredags kväll. Tove och lillen kom på middag sen gick jag över till Sara och drack lite vin.
Har en hund som sover, snarkar och fiser mer än vad jag är van vid med Jesse så man sover inte så himla skönt.

Igår va jag och handlade lite saker inför Ryssland. Skulle på Monas 40 års kalas. Sjukt kul. Träffade Monne som jag jobbade med på Iow sommaren 2004, Marie som är Nano och Mauris gamla gymnasielärare och deras respektive. Sjukt god mat och bra sällskap!

Sen gick jag ut en sväng och dansade. KOm hem ganska sent och sjukt trött.

Nu ska jag träffa Tove och Tom om bara Johan kan ta tag i att vakna snart! Bandy match med killarna är vad vi ska unna oss med under dagen/kvällen.

Imorgon blir det ryssland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0