underbara huvudstad

Igår åkte jag och Viktor med familjebilen nisse till Stockholm. Jag ska på jobbmöte lördag-söndag.
Färden gick relativt fort tills man skulle köra in Viktor till stan. Uh, drygt med köer. Shit vilken smålänning jag låter som.
Grillade med mamma o pappa igår. Sen gick jag vidare till Saras mamma och satt där med 6 gamlingar, dvs 50 +, och sara o fia. Gött med vuxen snack om nya könssjukdomar, skilsmässor, hyresbostäder och svenska sjukvården.

Djungeltrumman gick att jag va hemma så jag har haft mobilen ringandes hela natten. Johan, ditt as! Nej, jag ska inte med till nynäshamn klockan 4 på morgonen o festa.
Gulligaste samtalet, på mobilsvar, va från James. Han hade festat lite med Tovsan och va ganska full?
Han nämnde nått om att han hittat två nya El Dutcho till mig. För er som förstår nått om french homo några veckor sen.
Han citerar även i ett av samtalen:
"Hello, why didnt u meet us? Im drunk. Im taking Tove home now. Shes horny. I have to have sex with her twice today. Or maybe once. Im good at once, not twice. AAANNNNYYYHOOOEEEE we love u! Meet us."

Jag saknar er med, Tove & James! Vi ses imorgon!

Idag ska jag träffa kompisar i Bromma. Sen sova hos Mona. Imorgon blir det lunch med jobb-sara och förbi kontoret. Sen en snabbis i en buske med Tove och James innan jag ska sova hos Mona igen.

Lördag-söndag kommer bli så jävla skoj! Lidö jobbmöte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0