sol i sinne - brun ute

Idag sov jag riktigt länge! Vaknade halv 12. Har varit så stressad med allt. Bilen som vi körde på rådjuret med, tentan, VIS styrelse intervju (som för övrigt jag blivit nominerad som kassör till), möte med företag på Videum Science park, föreläsningar, biljetter till allkår.

Listan kan bli lång.

Imorgon ska jag och Anna ta oss ut till Stallet och parta lite. Ska bli gött.

Annars händer det inte så mycket. PLugg hela helgen och ut i solen

"Tänk på mig när ni sitter i solen med en öl! Jag ska ju fixa era föreläsningsbilder" Citarat av föreläsaren Henrik.


Kommentarer
Postat av: Elliiii

jaha..här var det ju jävligt uppdaterat. NOT.

2008-05-15 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0