pengar sen 1986

jahapp, va på swedbank idag. Skulle fixa så att jag fick företagsdosa till VIS. Gick inte snabbt. Underbart hur det är lite äldre, aka stengamla tanter som sitter o fixar med datorerna och det slutade med att vi fick säga vart hon skulle trycka och hur hon skulle göra. Hur som helst så behövde jag bli kund hos Swebank. Hon knappar in mitt personnummer. "Du har två inaktiva konton!" Det va som fan! 150 spänn. wohhoo. Ett startat 1986 och det andra 88. Om ni minns gamla sparbanken. Det är på den tiden som mamma har startat två konton.

Jaja, veckan som gick har jag pluggat stenhårt och festat lite i lördags. Sorry syrran. Väckte dig för jag tappade min mobil på vägen hem. En stackars kille fick gå med mig fram o tillbaka mellan mitt hus o sivans och leta efter mobilen.

Denna vecka e det allkår och massor av fest. Vinbrännboll, fredagsfestivalen med looptroop och tensta, grisfesten. Sen blir det sista slutspurten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0