nu brakar det loss!

NU brakar det loss! Fick in poäng från logistiken. Jag som va så rädd för omtenta. Väntar på poäng från vårt PM sen borde den kursen vara avklarad!

Idag va jag, julia och malin på en marknadsundersökning i stan bland 2 gymnasieskolor för vårt företag LeylaEvent
Sen gick vi och kollade Worldcup som ordnades av VIS och EHVS. Började såklart regna.
Ska till stallet idag. Blir nyktert. Måste vara på topp för vinbrännbollen imorgon. Jeeeeses.
Spelar med VIS mellan 10-18. Lagom rund om fötterna lär man ju va. Dvs. om ni vill nått vettigt imorgon ring innan 10.00. Har fått höra från förra året. Kommer inte ta mig till Sivans på kvällen. Men jag, Nat och Elin spelar samma lag så vi kan inte hetsa varandra! Helt enkelt är det så att du har en kopp/mugg som du ska skopa upp vitt vin ur id varje hörna och svepa. Uh.

Torsdag blir seminarium, handledning och tentaförberedelse.

Fredag är det fredagsfestivalen och stallet som dunkar till 03.
Lördag blir det grillning och grisfesten. Ska tydligen vara lera, hoppborgar osv inne på ett stort område. Kan det bli bättre?

Slutkörd söndag? Jupp.


Hörs!

Spelschema för fredagsfestivalen!

image177




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0