Vilken äventyrshelg... nästan som forsränning!

Herre.min.gud.
Vilken helg... återigen. Varför kan inte allt bara vara, för en gång skull, normalt?

Jobbade i fredags. Jävla snåla smålänningar! Demade milko mjuost och fjällyohurt på MAXI. Skulle köpt med mig om det inte va så förbannat dyrt. Mamma, köp Milko mjukost med renkött hem tills jag kommer i påsk. Tack!

Sen hade jag en "liten" ferre hemma. Det va skoj. Julia hade lovat mig en G fest om jag fick G men jag fick ju till slut VG. Förefesten dog ganska snabbt innan hälften gick till stallet, hälften till Stenladan.
Utanför Stenladan stog jag, pia, viktor, nathan, anna, julia, hennes herrljungakompisar, micke, kristoffer osv. Nä, då ska fan Pia komma på att vi ska dra till Stallet. Vi, jag, viktor, pia, anna & nathan, går dit åt och kommer på att jag har glömt mitt kårkort hemma. Jahapp. Pia ringer J men han säger att han inte hittar det!

Räddaren i nöden blev en tidigefterfest hos Viktor. Därav inläggen nedan. Mycket telefonkonversationen med både J och Anna så kom jag hem runt 4 tiden.

Dagen D som vi alla längtat till. Annas flytt. Jag, fortfarande onykter, tar mig hem till Anna på morgonen och vi börjar lasta och köra iväg Rickards grejer. Jätte bra! Han bor längst ner! Då kan vi ju bara backa bilen på gräset och sen lasta av. Joho, det skulle gå eller? Bilen sitter fast i 2 timmmar. Draghjälp från en annan bil hjälper inte. Plankor, byggverktyg osv. Inget hjälper. Vi får med oss Viktor och Kristoffer som putthjälp och sen kom de loss.
Lat som jag är, eller rättare sagt Anna satte mig på det ansvaret, var at sitta utanför Annas lägenhet och vakta alla grejer. Hade en liten Loppis skylt men ingen vill köpa nått.

Annars tog jag det bara lugnt... Hjälpte Anna att packa upp, kollade på film och va bara.

Idag måste jag skriva lite eftersom vi har inlämning imorgon. Jesses föräldrar kommer på lunch idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite väl mycket text kanske

2008-03-02 @ 10:10:11
URL: http://bournetobe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0