Våffeldagen

Kom hem från stockholm i söndags. Bra att vi körde redan då och inte igår om man ser på vädret som varit!
I fredags va vi ute och käkade med familjerna. God mat och mysigt ställe! Sen fortsatte vi unga till Oconnells i gamla stan där tove jobbar. Super kul att träffa henne också! Vidare mot hornsgatan och festade vidare.

Idag e det våffeldagen. Blir inga våfflor idag. Däremot måste jag handla mat.

Ska träffa Kristoffer och Julia snart så ska vi få arbetet klart!

Ciao

image150

Pucko med grisen

image151

Det unga brudparet!

image152

haha... tove ser mer full ut än jag!!

image153

Kim, Jonna & Tovsan

Kommentarer
Postat av: Elliiii

jaa,jag hoppas det. antingen en resa som går 18e (då passar det med jobbet) eller typ det sista datumet som går,för då kan jag säga upp mig från jobbet! har dock inte hört nåt från ef alls...ovanligt...

2008-03-25 @ 17:05:03
Postat av: Jenna

ja egentligen är den ju det men apan är ju bara för söt.. Skulle du ner hit till helgen förresten?

2008-03-27 @ 11:11:32
URL: http://jennasaukko.blogg.se
Postat av: Elliiii

meeeen...börjar ledsna på att läsa om din jävla våffeldag! UPPDATERA!!!!!

2008-04-01 @ 13:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0