Namnsdag och midsommar

Jeeeses vad dagen gick fort igår.
Jobbade sent i torsdags, rättare sagt jobbade jag med ett ganska jobbigt case fram till 22 tiden.

Jesse skickade chockladogram till jobbet. Hade namnsdag igår men de levererar inte på midsommarfaton. Chocklad och blomma fick jag. Alla va lite avis på jobbet och undrade vart jag hade hittat denna man. Förra året fick jag samma sak av honom. Sov hos Jesse på kvällen. Däckade på en gång efter ett glas rose. tack Elli och Jesse som kom ihåg min namnsdag!

Midsommarafton, handla mat som alla andra i hela sverige. Hämta lite folk och sen till Joni och Jenny. Massa gott käk och härligt sällskap. Värdarna väntar på en liten bebbe så det blev en lugn kväll. Slutade ganska tidigt. För en gång skull tyckte jag det va helt ok också. Man orkar inte så mycket längre. Skyller på åldern.

Idag är det en slappar dag. Känns så himla skönt att det är söndag först imorgon!
Ska ut och käka med Mona på onsdag. Snacka lite skit med henne innan hon drar till Lala land.

Annars blir det en normal vecka men med min favorit telefon, dvs jouren.

Kommentarer
Postat av: Elliiii

shit,vilka paradoxer:) Jag hade den vildaste kvällen på jävligt länge! Ligga fick jag också =P

2008-06-22 @ 15:35:39
URL: http://ellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0