länge sen man skrev någonting

Länge sen man skrev någonting. Dagarna har rullat på som vanligt.

Måndags började nya kurser. Helt ok. Är nio styckna personer denna första delkurs. Känner allihop förutom 2 st.

I tisdags hände jag hemma hos Anna och kollade på film, nån film med Jessica Simpson. NEJ! Hon kan inte få titeln som skådespelerska.

I onsdags var jag i PG10, aka där Malin & lynne bor men i två olika korridorer. Va uppe hos Mailns kompis Nathalie och de festade. Hade inte lust att gå ut så jag gick hem vid 10.

Torsdags lagade jag och Julia middag åt våra fadderbarn. raggmunkar och hemmagjorda köttbullar. Mums.
"What is that?" "We call them ragger-munks"
Marco kom med två grek kompisar. "I only come to meet, I just eat..."

I fredags var det korridorsfest hos Malin. herregud va mycket folk det var. Om man lämnade sin plats fick man skylla sig själv.

Lördagen var J's födelsedag. Gjorde två tårtor. En med jordgubbsfromage och en men grädde.
Ted, Andreas, Julia, Joel, Emma, Anna och släkten i Alvesta kom. Trevligt. Satt och fikade ganska länge.
jag gjorde mig iordning för Växjö International Students Welcome dinner. Finsittning = klädesregler.
Bordsplacering o hela kittet. Uppträdanden och sen fick utbytesstudenterna höra hur man skulle uppföra sig i Sverige och lära sig viktiga ord...
"Kvällens öl tack!"
"Efterfest hos mig!"
"förfest"


Anna, Joel & Jesse hade eftersläppsbiljetter och förfestade hemma hos oss. Vi, jag, Lynne & julia, tröttnade ganska fort på middagen och gick hem på middleparty aka mellanfest.

kvällen gick smärtfritt och jag av hemma redan vid 1.30.

Snart kommer Julia, Joel, Anna & julles syrra. Ska kolla på Juno.

Ny vecka, nya tag.

Kommentarer
Postat av: jenny

kollade på juno med eric. den var inte bra

2008-01-28 @ 10:01:33
Postat av: Elliiii

johooo..juno var skitbra ju! inte vad man förväntade sig,väldigt speciell.

2008-01-30 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0