We own the night & Ai Chi

Halloj!
Igår va jag på Ai chi på kvällen. Skönt! Avslappnande och varmt i vattnet! De sänker och höjer golvet åt hos i bassängen samt 30 grader är inte illa. Levande ljus och skön musik.
Avslappnad var man, det skulle man behöva varje kväll...

Sen gick jag till Anna o vi kollade på "We own the night". Lång, förutsigbar och dåligt ljud. Den va okej. Men inget jag kommer köpa direkt. Mark Walhberg, J Phoenix & Eva Mendez är med. Hälften av filmen är på ryska och den utspelar sig på 80-talet.

Den ligger 6:a på Sf.se topplista.
Sf's beskrivning...
" Nattklubbsvärlden på 80-talet i Queens, New York. Ett regelrätt krig om kontrollen över nattlivet pågår mellan NYPD och den ryska maffian. När maffian börjar hota poliskårens familjer, trappas kriget upp. NYPD sätter upp banderoller med texten"We own the night"på polishusens fasader och ökar insatsen för att motverka maffian. En nattklubbschef försöker rädda sin bror, som är polis, undan den skoningslösa ryska maffian som är ute efter hans liv".

Jag gick efter 1 tim o 30 min.




image118


image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0