Vlad åker hem idag...

image126

Pia & Vlad

image127

Alla utbytesstudenter och Vlad innan Stallet

image128

Anna och jag i kön till stallet... vlad bakom

image129

Italienare gillar "se upp i näsan bilder"...
Jag, Anna, Nicolas, Marco och Nakos (hmm?)

image130

Oförglömlig bild... Anna & Vlad... ingen av dem kommer ihåg avd de sysslade med!

image131

Micke och Anna på middag hos Jonas

image132

Jag löjlar mig hos Jonas

image133

Jonas matar fiskarna! www.aneboda.se

image134

Jonas present Shrek



Kommentarer
Postat av: Tove

Mys! saknar dig och växjö. får komma ner när jag kan igen. jobbar bara så f**ckin mkt... hur går allt m skola och etc? ring när du får tid över babes. saknar er!!!!!!!!!!!!!!!! pusss l u

2008-02-20 @ 10:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0