tagit helg

Nu har jag tagit helg! inte haft föreläsning sen onsdags. Vad lätt det blir att fastna framför datorn!
ska laga lunch till J som kommer hem vid 12. Sen ska vi plugga lite. Ska ta det lugnt ikväll. Kankse kolla någon av filmerna. Anna och jag kollade på Bee Movie igår. Helt okej. Ganska söt film. Men inget jag skulle lägga pengar på.
På lördag ska vi hem till släkten i Alvesta. J & F vill kolla fotboll. Jag vill spela bingolotto. jag tror att det blir tv4 + 18.05 som vinner. :) Sen kommer flmen Göta Kanal 2. Har sett den men så jäkla bra va den inte. Anna har gett gangstern ett uppdrag. hon ska måla eller rita något på papper så ska hennes klass analysera det i ett kommunikativt perspektiv. "Hon är två, det blir bara ciklar... eller e dålig kopia av Shrek!"

Söndag blir det bada med gangstern... igen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0