Nu är man vuxen

Va på en tentagenomgång nyss och kommer hem och tittar i brevlådan. Cellprovskontrollpapper. Jahapp. Konstaterat fakta... jag e gammal. Måste boka tid och ta mig dit och göra detta prov. Måste det kosta 100 kr?

För övrigt fick jag G på Organisationsteori tentan som jag hade i lördags. Imponerande nog så har våra lärare varit snabba med rättningen. Nästa vecka får vi se hur det gick med vår opponering och arbetet vi lämnade in.

Swedish Night igår. Jätte kul! Jag, Anna och Katarina va ansvariga över åretiden vår. Vi hade påskärring målning, äggmålning och påskrisdekoration. Alla tyckte det va super kul. Jag kommer vara med i japanska Facebook snart när alla asiater blev målade. Lyckad kväll.

Imorgon är det fest hos oss. Drinking game party. Julia är värd. Festen är för att jag klarat Finansieringstentan. Kan även kallas Lindas stora G fest som jag blev lovad om jag fick G. Nu blir det Lindas stora VG fest.

Här kommer bilder från igår kväll...

Ordningen:
Jag & Lynne som kärringar aka Easter Bitch
Hjordi och Lynne
Jag målar asiat
Härlig svensk flagga
Anna och Jag
Jag, ser ut som 5 år igen!



117138-145117138-144117138-143117138-142117138-141117138-140


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0