long time... no see?

Förra veckan kom ryss/nya zeeländaren Vlad och hälsar på.
Han ska stanna en vecka till. Vi okupperade hans hem när vi va i Wellington så han okupperar oss ett tag.

Har inte hunnit göra så himla mycket. Självklart visade vi honom Sivans i onsdags kväll. På torsdagen va det slappardag med film... Heartbreak kid och i fredags åkte vi 5 zigenare upp till stockholm. Nisse var full med folk och grejer. Viktor, Anna, Jag, Vlad & Jesse. Kul roadtrip! Anna tjatade om Mcdonalds hela vägen från Växjö. Jesse försöte leka smartass som vanligt och jag pratade öronen av Viktor. Haha, kan bara tänka mig Simons kommentar när Viktor kommit hem "Linda, hon snackade hela tiden va?" Om ni sett heartbreak kid så vet ni att hon tjejen sjunger hela tiden i bilen. Anna varnade både Vlad och Jesse att demåste se det filmklippet. Haha... thats meee!

Va i sthlm under helgen på Veras dop. Jätte trevligt! Inte lika mycket folk som på Ellies men lagom.
Sen åkte jag och hämtade Vlad inne i stan. Han mötte vår kompis Edward och hade fikat gått runt hela djurgården... lost!

Hade en examens present till Kim då hon är färdig lärare! Herregud. Lärare. Shit pommes vad hon är vuxen. Åkte och träffade henne och lämnade presenten.
Även ett snabb besök hos Ellisnor. Inte träffat henne sen augusti. Fick bli en snabbis.

I söndags packade vi bilen med alla zigenare igen och åkte hemåt. Anna vart kissnödig redan i Salem. Viktor och anna va som två små barn som ville till mcdonalds och herregud om jag skulle ha missat avfarten!

Inget speciellt igår. Jobb, skola, tvättstuga och SOL I VÄXJÖ!

Måste plugga vidare nu!

Ciao ciao som mina italienska vänner säger!

image120

Vlad & Jag

image121

Vi ser ju faktiskt humana ut!

image122

Okej då, en puss också!

Kommentarer
Postat av: Maarit

Söpö pari! :)

2008-02-13 @ 09:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0