idag blev det inte många knop

2 tentor avklarade... ganska skönt...
Utflyttningsfesten/tentafesten va kul... Körde gamla hederliga tarzan leken. Om du tabbar dig är du lägst i rang. Ganska lugn början. Anna hade tre olika sittningar;
1. gamla klasskompisar från förra terminen
2. utbytesstudenter
3. kompisar från förr

Jag gick hem vid 12-12.30 tiden. Va ganska trött efter tentorna. Runt 02 hör jag hur någon stormar loftgången och skriker o gapar... Undrar vem fan e det. Knackar och plingar på dörren som aldrig förr. I huvudet tänker jag "helvete om det inte brinner" Jesse säger: "Ska jag öppna dörren...?"
Då hör man två fnittrande killar, aka viktor och kristoffer, som knackar på för att de letar efterfest.
På något höger har de lyckats klättra upp till andra våningen och kommit in i loftgången. Skulle bara saknas att en bröt benet eller nått.

Vi öppnade inte dörren... kanske lika bra.

Imorgon börjar marknadsföringskursen. Äntligen! Det är den man sett fram emot sen i september!

image135

Kat och Julia

image136

Grabbarna grus i soffan... Viktor, Andreas och Ramin

image137

Huskus och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0