solen har kommit till Växjö

Kors i taket! Idag va det den första soldagen sedan december... okej. nästan iaf! Känns nästan som att det va ett aprilskämt att solen sken här, men icke!
Det va en lång vecka förra veckan. Tenta, inlämning, dugga, seminarium... allt på två dagar. men nu e det nya tider. Skyller ifrån mig på det och att bloggen varit nere ett tag.. alltså deras uppdateringar.

Va o hälsade på bönderna i Listerlandet i helgen. Blivit lite trött på Växjö och samma sak varje helg. Ganska skönt att se en annan miljö för en gång skull. Vi kollade Lets dance i fredags och tog det lugnt. I lördags åkte vi omkring halva blekinge och leta tyg! Ska försöka sy en klänning till Studio 54 festen. Har gett upp projektet. Hittat en på tradera som jag nog ska köpa. Kostar sig 300 kr. Blir en dyr fest. Va ute och härjade i Karlshamn i lördags natt. Gött med nytt folk. Ska försöka lura Anna dit också någon gång!

Logistiken började idag. Det blir ytterligare en tuff kurs!
"Prisa gud! Snart kommer skatteåterbäringen!" Det ser fortfarande tomt ut i min brevlåda. Många andra har fått. Rädd för restskatt! Jag vill inte plugga någe mer. Man har inga perngar och lever och vänder på varje krona. Måste prioritera bort maten den här månaden verkar det som.
Nä, nu bjuder Anna på rose och snart kommer viktor och härjar.

Ciao!


image154

Två små apor aka Linda o Jonna

image155

Bönder och 08an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0