Nu räcker det!

Nu har jag fått nog! JÄVLA GRANNAR!
I tisdags va det fest... man kan ju tänka sig att de ska dra till stallet... nope. 00.15 sltar de spela efter att securitas kom. Tydligen någon som ringt om dem. Mig spelar det ingen roll om man e hemma och har låg musik och sitter o snackar. Men fan ta Britney Spears I love rock n roll. Ingen karaoke utan alla ska överrösta musiken! aaaaaahhhhh!
Efterfesten börjar en timme senare och håller på till 06 tiden.

Klockan 08 börjar en annan grannes hund att skälla. Han skäller hela tiden när de inte e hemma. Suck.
Grannen ovaför hade fest på kvällen, men det hördes knappt så hur fan kan snettnedanför grannen lyckas låta så in i helvete!?!

Inatt började riktiga helvetet! Romantisk afton. "Every breath u take" på repeat i kombination med stönande.
Fan ta dom! Imorgon ska jag på högskoleprovet och då ska jag av "misstag" sätta på stereon klockan 08.00 och ha den påslagen hela dagen utan någon hemma.

Så, jag e svensk och nu har jag fått gnälla lite.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0