Jobb, väntan och klänning

Så, nu har man haft en lång pluggdag igår. Va och skrev på logistik uppsatsen hela dagen. RFID - system, fördelar för livsmedelsföretagen. Så det ni! Speciellt mejeri.

Sen jobbade jag på Sivans onsdagspub från 19.30. Ganska kul men inte mycket folk. Kom hem sent och dödstrött. Det är aldrig svårt att vara uppe sent när man själv festar men det är svårt när man måste se alla onyktra själv nykter.

Idag har jag hängt med Anna hela dagen, efter att jag vaknade vid 11. Käkat lunch och sen fixat med klänningen tills imorgon. Nu är den färdig sydd och pannband och armband är också klart! Även lärt mig att sy på knappar också. Annas sy-skola, lektion 1: Hur man fäster en söm.
Väntar på lektion 2. Kanske man tom får fixa ett foder.

Imorgon ska jag plugga på förmiddagen. Träna och sen kommer mamma och pappa. Ska förfesta hos Malin och sen blir det av till Studio 54.

Har fått erbjudande på en lägenhet också. Ska försöka kolla på den på söndag.

Kommentarer
Postat av: Jenna Vixsie

fin du va med lugg ..
jo jag förstår det delvis.
Problemet är att jag har inget emot lagen alls på det sättet jag menare mer att dom kanske ska se över och prioritera andra saker före.
jag tror inte att det har med en telfon att göra att folk inte kan köra i 2 filiga rondeller här i sverige.
och dem kanske ska först och främst ta tag i sånna saker, telefonen är minsta problemet.
Det måste männikor själva förstå att man inte kan prata samtidigt som man kör.
jag åker varje dag över 250 km. tror mig jag håller på få in en bil antigen i arslet eller i sidan på min bil varje dag, på grund av att folk är stressade så dem kör så nära att skulel de bli tvärstop skulle det smälla och då åker jag ändå 150-160 på en 90 väg. sen folk som kör om och äter mat samtidigt. det är hemskt,

ha en trevlig helg..:)

2008-04-11 @ 08:06:26
URL: http://nesseo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0