Schulman

image38


Jag diggar Alex fru Katrin. Det är som hon säger. Vill bara poängtera att både Alex & Calle är och gör roliga saker. Calle lägger ut sina chefers, Alex och andra jobbiga människors nummer. Vem skulle inte vilja skriva upp chefens nummer och ha folks skicka sms till dem? Jag skulle tycka att det vore skit kul, men man är ju lite vett innanför pannbenet.
Varför vill Alex ha barn? Han kan ju fan inte ens ta hand om sig själv. Jag skulle aldrig skaffa barn med någon som inte hade fötterna och sinnet på jorden. J är inte heller så jäkla bra på detta med planera, komma ihåg, ringa samtal osv. Han kommer först till mig och frågar. Sen till slut så kokar jag och då inser han att han kanske kunde tagit reda på det själv. Men jag älskar honom iaf. Som tur är så ber han inte om barn!
Har en hel del kompisar som bestämt sig för att skaffa kids. Arrgghh! Va fan, vad kommer näst? Villa, bil dagisplats, marsvin och en jävligt sönderstressad mamma? Visst grattis allihop som ska bli mammor. Men ni vet att jag inte är mogen för det ännu. Både jag och Katrin tänker lite likadant. "Skor till mig eller blöjer till ungen? Självklart blir det skorna!" Jag är helt enkelt för egositisk för att skaffa barn. Måste nog mogna på mig flera år innan dess.
Vad löjligt att Aftonbladet lägger sig i så himla mycket. Typiskt skvallerblaskor. Nästan allt som ligger på aftonbladets hemsida kommer direkt från personens blogg eller Perez Hilton. Journalisterna är inte tillräckligt snabb att skriva artiklarna helt enkelt. Blir snabbt old news.

PS. Detta gnäll om barn kan lika gärna vara en mediabluff också? De vill säkert erövra Norden med sina bloggar (statistiskt sett) Hela familjen bloggar för guds skull. Men fan vad kul det är att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0