Sitter och rensar gamla burken

Jag o J har varsin bärbar dator men vi har också en stationär. Den fick vi igång nu i veckan. Sitter här och kollar på gamla bilder. Många av dem är riktigt gamla.
Alla som är med bli inte sura över att era snygga bilder ligger upp. Bjud på er själva!*

* Det här kan bli hur kul som helst för er som minns detta!


image57

Tovsan och Salsa - våra berömda tidiga morgnar när vi va så jävla bakis.





image58


Ja, det här va väl kvällen innan!

image59

Ellinsor en sen kväll på Soap.




image60


Spontan ferre hos oss i december 2005. Kim, Jerry, kimmo och Jari rockar på det stora dansgolvet!



image61

J & jag lost on Ströget i Danmark



image56


Tove gräver ur pumpan!


image55


Sightseeing med bönderna Jonna & Henke.

image62

Pappa ser ut som en asiatisk krigare i Thailand. Thomas i bakgrundenimage63


Syster och Jag krökar Bacardi Breezer Blueberry i Thailand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack for den smickrande bilden...jag ska ge igen

2007-10-14 @ 15:36:10
Postat av: E

halsa Ilu att han ser ut som vietcong

2007-10-14 @ 15:37:55
Postat av: Maarit

Haha, Ilu on hauska. :)

Laita mullekin teidän postiosoite tulemaan, mä en lupaa lähettää "Stockholmsgrejer" mut jos sit jotain muuta... ;)

2007-10-14 @ 23:27:31
Postat av: tove

undra om jag ens var bakis där?? d e ju cavalettiträning på gudö. Fast kan nog vara bakis ändå :p
Nicea bilder :D haha
kul att du kommer idag !

2007-10-19 @ 09:53:19
URL: http://tove1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0