Nån som vill skicka...

Hej!
Nån som känner för att skicka något roligt paket med Stockholmsgrejer i till mig är välkommen att göra det!
Det va så länge sen man fick något roligt paket att det känns som att jag måste skicka till alla som jag inte skickat till på jätte länge!
Skriv i kommentarsfältet så mailar jag över adressen!

Ni kan alltid ringa på 08-7020090 och fråga efter den också.


Ciao!
Linda

Ps. Mamma började nästan gråta när hon såg att bilden låg uppe så man måste ta ner den. Men om ni fortfarande vill ha den så mailar jag gärna över den!

Ps 2. mamma - Ellinor hälsar att du ser ut som Donatella V. Det är inte illa pinkat va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej Linda! Min mailadress är [email protected]./ Hälsa mamsen! Kram Annika

2007-10-24 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0