man mår som man förtjänar

just det... intressant kväll igår.
Fördryck hos oss. Vidare till Sivans. Jesse kom inte in. Efter ett tag va han inne iaf.
Efterfest på Stallvägen 44... Om vi bara visste vilken 44 a eller b. Vilken våning? Hos vem?
Skit i det. Anna, jag, Nathan & Simon vidare till Nathan.
Jesse, Micke, Jens, Katta & Julia någon annanstans. Somnar på Nathans soffa. Vaknar klockan 05.45! 05.45! 05.45!!!  Anna har precis slutat festa. Jahapp, hmm.... Vart är Jesse? Mina nycklar & mobil är hemma. Står och hänger utanför porten till klockan 06.00 då de låses upp.
Bankar, plingar, skriker och gör allt för att Jesse ska vakna.

Nope...

Folk kollar på mig och alla hurtiga poliser går sina morgonpromenader med hundarna. Grannen ska åka och mata sin häst och där står jag med mitt skärp runt halsen, skitiga skor och fryser.

Lösningen? Anna... Jävla skönt att Campus är så litet så man kan gå överallt.
Kom jag till introduktionsmötet och föreläsning 1?

nope.

Kom precis hem och Jesse vaknade denna gång. Fredrik har stått utanför vår dörr klockan 08.00 och försökt väcka Jesse. Nu ska de fixa Nisse så vi kan dra till huvudstaden!

Ciao från en lite halv trasig Linda

Kommentarer
Postat av: ell

du har iaf inte legat o lyssnat pa tva bogar som typ knullade inatt,haha!men i ovrigt later det som en lyckad kvall:)

2007-10-04 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0