gangstern har blivit storesyrra

Jahapp veckan har sprungit igen...

I måndags satt jag och Anna hos julle och kollade EKG när J ringer helt panikslagen att vi måste åka till Alvesta. tydligen var det dags. J syrra fick sin andra tjej i tisdags. Lille-skrutt så liten.
I tisdags morse satt Ellie och funderade varför jag o J sove brevid henne. Vi tog henne till dagis och sen åkte vi till skolan. Sen skulle gangstern få träffa lillesyster. Oj vad blyg hon var. Hon vågade knappt titta på den lille saken som skrek.
Efteråt ska vi ta hem henne igen. Blodsockernivån är typ noll så vad gör hälsosamma morbror och jag. McDonalds tycker alla barn om! Ellie va ett utmärkt exempel på ett snällt barn. Inga bus och lydig.

J har tenta på fredag. håller tummarna.

Micke, Anna, Julle, J och jag spelade kampen mellan man o kvinna och geni igår. Sen insåg vi att vi dricker lite sakta så vi fortsatte med ring-of-fire.

Va lite sleten imorse men nu börjar det ordna upp sig.

Jonna & Henke kommer i helgen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Du får gratta jesse! Du hade en super bra utstyrsel på Halloween! Puss och Kram

2007-11-08 @ 22:39:11
Postat av: elli

halsa morsan att jag har skaffat en sjuhelvetes branna harnere..kolla bloggen,hahaha!! knacker jag henne for en gangs skull???;)

2007-11-12 @ 09:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0