check

Nu är man klar med bokföringscaset, saknas bara att man lämnar in det och hoppas på G. Tyvärr kan man inte få mer än G. Fick tillbaka tentan också. Jippi! 80 % va G och klarade det med god marginal. 
Hela min loftgång har inhandlat en gran... startade nog en ny trend.

Jag & Anna va och inhandlade lite grejer idag. 

Julpynt; kulor, ljuslinga & glitter till vår gran som står utomhus. 
Julkalender till J
Nya lampor till stjärngardinen
Hängt upp julgardinerna
Jennys julklapp
I-pod kabel (jenny du behöver inte köpa, hehe)

Nu ska jag kolla Brothers and Sisters. Älskar när man kan tanka ner.

Ciao

Ps. mamma, jag lägger ut foton ikväll när jag har fixat och städat allt!
                                  


Kommentarer
Postat av: e

javlar vad imponerande! vilken hemmafru du har blivit!julpynt o hela faderittan :)

2007-11-26 @ 23:15:44
Postat av: e

jag upprepar mig; Här var det jäääävligt dåligt uppdaterat!

2007-12-05 @ 06:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0