Hemresan kryper narmare

Hej allihop dar hemma!

Hemresan kryper narmare for varje dag som gar. En panikkansla iblandning med angest paminner en varje dag om "Vad ska jag gora nar jag kommer hem?" Vet vad som hander under sommaren, men sen da? kommer man in pa utbildningen man sokt? Landar pa en tisdag, nan som vill festa pa en tisdag? Nan som ar ledig pa onsdag att leka? Det kanns som en evighet tills man kommer hem. Men i verkligenheten ar det ca 1 vecka. *usch*

Visserligen vet jag redan hela min forsta dags meny

Frukost
Skogaholmslimpa med Goudaost och gurka

Lunch
Vegabarens rostbiff i pitabrod

Middag
Svensk grillspett med potatissallad och beasas!

Ni anar inte hur mycket man langtar efter svensk mat. Jag har ris och nudlar som kommer ut ur oronen nar som helst. Jag har tom gatt over till Western food an Pad Thai.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag är ledig onsdag! även om jag inte vore det skulle inte det spela någon roll jue!!! Men fattig e jag :P Lönen kommer 3 veckor Puss

2007-05-25 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0