3 års dag, london och tenta

Jahapp. Nu är man hemma från London igen. Det va jätte trevligt och kul att åka med mamma. Åt gott och hittade en del kul shopping. När vi väl skulle hem så va planet inställt och det blev en natt i Helsingfors.

Jag och J firade 3 årsdag igår. Tyvärr hade vi båda tentor att tänka på och för övrigt så gick min tenta åt helvete. Allt som jag inte pluggat på kommer såklart. Läraren har tryckt in överavskrivningar i min skalle under 3 föreläsningar men tror ni att det kommer på tentan? Nope.

Det gick väl käpprätt åt helvete för oss alla.

BTW så har jag, anna & julia en julfest den 19 december. Knytkalas. Jätte kul!

Tove kommer på besök under Luciahelgen. Ska bli så himla kul att träffas igen! Länge sen man kunde sitta och snacka skit och dricka vin. Har lovat (när man va lite tippsy) att man ska gå med Julia till kyrkan på luciamorgon och kolla på luciatåg.

Julia fyller år på fredag så då ska vi fira henne.

image86

mamma skriver på prinsessan Dianas minnesbok i Harrods

image87

Jag på Oxford st.


image88

Tog en kvällspromenad från Embankment till Westminister efter middagen

Kommentarer
Postat av: e

vad myyysigt! säg till morsan att hon måste köpa busskort eller bara prata finska när det kommer somalier nästa gång...

2007-12-07 @ 11:32:51
Postat av: tove

ska vi gå i kyrkan på när jag e hos dig??? no way josé! jag ska ha kul, slappa, festa och prata! :) Pusss

2007-12-07 @ 17:39:15
URL: http://tove1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0