Universitet eller högskola?

Suck

Tjat om framtiden och vart man ska plugga gör mig galen! Jag har inte de betygen att komma in på ekonomi på Handels i Sthlm för de har ju chockhöjt till VG i MaD. De hänger med polisernas trend med böter känns det som. Jag har aldrig haft några större förväntningar att komma in på Handels så jag är mindre besviken än bekanta som kämpat sig igenom matte c utan resultat med ansökan idag!
Själv så funderar man på Växjö, men vet hur jag känner inför att flytta från Stockholm. Alla säger att det bara handlar om några år men det spelar ingen roll för mig. Jag kommer troligtvis köpa mig en biljett upp varje helg för saknaden av staden blir för stor.

Andra alternativ är Kalmar, men jag behöver nog inte fortsätta säga vad jag vill med det.

Mitt tredje är fristående kurser på Sthlm uni och det är idag mitt mest attraktiva val.

Allting handlar om hur jag känner efter resan, vem vet jag kanske har blivit uppäten av en haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0