Partypinglan

Min partypingla nummer ett
Parta?! vi finner alltid ett sätt
Lyckas alltid finna fel prins
Alla likadana svin som sårar den grymmaste tjejen som finns
Våra drömmar är många och gränslösa
Och vi uppfyller dom, inget spara, bara slösa
Vet du inte ännu vem Linda är bara vänta och se
Hon kommer att ta världen med storm jag känner det
Mycket ska vi göra och lite har vi gjort
Starta klubb är inte det lättaste men vi fixar det, vi slår på stort
Så om du planerar att stöta på min underbara tjej
think again, du måste lägga manken till och bjuda på galej
Och om du denna vackra tjej sårar
kommer det att rinna tårar
men inte från denna fina tjeje
jag ser till att dom kommer ifrån dig!!!

Tove
20040424

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0