Kryssning och annat skit

jag har alltid drömt om att åka en kryssning i Karibien. Kollade in mya fartyget Freedom of Seas och det va inte så fasligt dyrt trots allt!  Man kan surfa på båten, åka skridskor, klättervägg you name it. Ganska maffigt om jag själv får tycka till.
Så jag tog mig friheten och bestämde att när pappa fyller 50 så ska vi åka. Dock är det ett tag kvar och jag lär ju va gift vid det laget men det är verkligen något jag vill göra.

Annars då,
jo jag va på en mycket god restaurang på Folkungagatan i Sthlm. Garlic and Shots där allting serveras med smak av vitlök! Nu snackar vi cheesecake med vitlökshonung eller 100 olika shots med vitlök. En kul grej... Ganska hyffsade priser också. Lite varning för "Trucker stop" med en massa reg. plåtar på väggarna och krims krams på väggarna men värt ett besök!

När man sitter hemma blir det lätt att man hittar helt onödiga saker på nätet att göra, t ex är min nya drog peugeots nya reklam för 107:an. Uttråkad? Spela deras bilspel där man ska parkera så snabbt som möjligt och även är med och tävlar om en bil.

Ciao!






Kommentarer
Postat av: Sara

kryssningen verkar jäävligt najs!

2006-10-18 @ 21:56:43
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Sara

Fast jag hittar inte priserna =S

2006-10-18 @ 22:00:49
URL: http://outrageous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0