Kedjebrev

Jag blir trött på alla kedjebrev som skickas till varandra när man vet att knappast någon läser dem eller ens tar sig tiden att skicka vidare.... Nu tänkte jag vara kreativ och kopiera in den här istället för att skicka vidare till alla på min lista. Dels för att det är ganska skoj innerst inne och dels för att jag vägrar skcika vidare den!

Vem fick du brevet av: Tove

Vem tror du kommer skicka tillbaka detta brev till dig: Nobody!

Sysselsättning: Plugg

Civilstånd: Sambo

Ute- eller hemmakväll: Utekväll

sex eller mys: både och...

Salt eller sött: sött

lyx eller budget: min plånis, budget, andras lyx!

sommar eller vinter: Sommar

När är du Född: 17 april, 85

Favoritfilm: Walk the Line, Sweet Home Alabama

Favoritskor: Ett par som jag inte har råd med

Har du barn: nej nej...

födelseort: Stockholm

Favoritfärg: Blå

Drömprins: Den jag har nu

Har du varit kär:
Jag är kär nu

Favoritlåt : Dixie chicks - I'm not ready to amke nice, eller Earl has to die eller Traveling Solider

Maträtt: Morotsbiffar

FavoritResemål: L.A

Drömresemål: Australien, im on my way!

Tycker inte om: Bakis människor som det är ssååååååå synd om!

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Harmoniskt gröna

Vad gör du när du är uttråkad: Kollar mailen, glor på tv

Missbruk
: pengar

Vän som bor längst från dig men närmast ditt hjärta:  Kevin, MT, USA

Vad retar du dig mest på: just nu? Jesse

Läggdags: Beror på hur speedad man är, allt från 22-03

Husdjur: Jesse

Skostorlek: 37

Syskon: Ja

Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: jag skulle personligen¨åka med mina egna pengar till ett barnhem i Ryssland, Kambodja eller Afrika och ge över checken och dessutom hjälpa till så mycket jag kunde.

Bästa bok du läst: K.S Vresigs - Min Älskling

Favoritparfym: Miss Dior Cherie

Vilken film såg du på bio senast: CLICK

Godis: Snökulor!

innerstad eller liten ort: Stockholm är för litet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0