Fan ta dig K.S Vresig!!!

Som jag trodde så blev det mer tv och läsa den förbannat bra boken av K.S Vresig istället för att plugga. Men jag satte 2 av 3 prov galant. Får vara nöjd med det.
Jobb, gud va surt... men det blir av dit imorgon igen.
Varför kan inte jag vara en glidare som många andra och ha en pappa som betalar? Kollade nyss in Ebba von Sydrows dåliga bloggar på Veckorevyn.se , ja jag är en av dem som är emot henne. Visst hon är smart och vacker men att hon ska vara så jävla BRA?! på mode? Det vette fan, som sagt, om jag hade råd kunde jag också köpa en Marc Jabobs väska, Chloé pumps och Eley Kishimoto klänning och bli korad till Sveriges bäst klädda kvinna?!? Jag hör mig själv säga det högt varje gång jag ser en liten 14-åring som sitter och slukar i sig allt som står om mode. 

Jag låter så jävla pessimistisk!

Egentligen är jag glad idag, trött, men glad. Det är bara två dagar kvar tills det är helg och jag ska iväg på kräftskiva på lördag... i know lite sent men det är fortfarande väldigt varmt ute.
Vilket väder det va idag! Skyfall och bilarna kom knappt fram, helt otroligt.  Jag va själv ute och åkte bil och det va ganska illa. Läste på Aftonbladet att de fått spärra av Medis för det har varit översvämning i tunnelbanan. På tal om det så facinerar en sak mig här i detta avlånga land. Vi kan skicka folk till månen men vi kan FAN inte få kollektivtrafiken att fungera som den ska. Helt allvarligt, löv på spåren? Bra! Då kan vi anställa lite folk som sopar undan dem och så minskar vi arbetslösheten ännu mer.

Nä, nu bör jag kolla på tv innan jag spricker av tankar!


Kommentarer
Postat av: linnea

tjingeling pårej bruttan! haha jag är så seeen med bloggandet. så sen. ja vi ses på fredag. tjao!

2006-10-04 @ 20:54:56
URL: http://neij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0