Bloggvärlden

Blogg, vilket fult ord! Men vi människor är helt tagna av att skriva bloggar och läsa andras och ja, jag är ett av bloggvärldens offer. Hade aldrig ens en tanke på att börja skriva blogg förrän jag spanade in min systers. Då föll det mig att det skulle vara skönt att få skriva istället för att tjata ut min stackars kompis med olika åsikter och frågor. Senast var varför aldrig ambulanser kommer till brottsplatsen innan polisen? Finns det någon ambulansregel att man inte ska dyka upp förrän polisen har kommit. Om jag ringer och säger att det är världens bråk med vapen och knivar och minst fyra är döda, kommer ändå polisen först? Då kanske det skulle vara jävligt skönt att vara ambulansförare och tänka, "men va fan polisen kommer dit om 15 minuter vi kan slappa en stund till!" Sen refererar jag till filmer men jag vet att de är inspelade på Universal Studios och alllt är fejk.

Äh, jag vet inte, men det verkar inte mer logiskt än så. Hur ofta har ambulansen varit på platsen innan polisen, tvivlar på att många har varit med om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nå, alla är väl inte tagna av blogg världen? Nån Guillou hatade ju allt vad bloggar hette. Men han är ju förstås lite äldre och äldre förstår sig inte på det nya hela tiden. Fast man blir väl själv sådan en dag.

The Madman

2006-10-02 @ 14:50:03
URL: http://bloggofamadman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0