Spydig kommentar

Vad roligt! Hade fått en anonym spydig kommentar om mitt högskola vs. universitet inlägg. Där har jag skrivit att Handelshögskolan i Sthlm har chockhöjt till Ma D minst VG. Sen nämner jag också att jag inte har betygen att komma in och har aldrig haft större förhoppningar på detta. MEN, att bekanta sitter och kämpar sig igenom Matte C utan resultat idag.

Den anonyme kommentatorn/kommentatorskan tyckte att jag var dum i huvudet och patetisk som måste kämpa mig igenom Matte C. Jag har inget på Handels att göra. Att jag borde satsa på busschafför eller liknande arbete där man inte behöver matte C.

Synd att du/ni har raderat inlägget efteråt och jag inte kan komma åt det igen. Det är kul att se hur vissa människor uttrycker sig innan de tänker... Busschafför kanske skulle passa dig/er. Titta, stämpla och räkna till högst 100 kr.

Few pointers.

Lär er stava till Handelshögskolan
Läs ordentligt innan ni kommenterar
Om ni läst så skulle ni märkt att jag inte har betygen att komma in på handels och även att jag inte har NÅGRA FÖRHOPPNINGAR på detta.


Stay fresh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0